Monday 7 August 2017

Teknik Orang Berjaya Dalam Forex


TEKNIK FOREX PERCUMA forex adalah salah satu bisnes yang boleh menguntungkan kita seandainya kita mempelajari teknik-teknik yang betul untuk menghasilkan wang tanpa henti. Tahukah anda warren buffet adalah manusia ke-3 terkaya didunia dengan berpendapatan berbillion bilhão dolar hasil dari usaha kerasnya dengan bermain FOREX. Cuba anda bayangkan, seandainya anda bermain forex dengan nilai dolar, walaupunhanya 20 dolar sehari keuntungan, jika ditukar dengan RM. berapakah pendapatan anda nilai transaksi bagi urusniaga forex sekarang adalah mencecah 1,95 trilion sehari. Suatu nilai yang cukup besar bagi saya jika nak dibandingkan dengan nilai yang ada didalam akaun saya sekarang ini. jika saya dan e mengambil 100 dolar pun sehari, wang di forex tidak akan terjejas. hebat tak kuasa forex. Dunia forex penuh dengan cabaran dan dugaan, apa yang penting disini, anda harus bersedia menerima segala jenis bentuk, cara dan teknik untuk memastikan e um lucro atau dengan erti kata lain, membuat keuntungan dengan cara yang betul dan berkesan. di sini saya akan cuba membantu anda Dengan memberi beberapa petua (kata orang tua-tua la) dan teknik yang boleh dikatakan memberi keuntungan kepada saya walaupun sedikit. Apa yang penting disini anda haruslah mengejar keuntungan yang sedikit daripada rugi yang banyak. didalam dunia forex jika anda meletakkan matlamat lambat kaya, bererti anda meletakkan diri anda di dalam tahap lambat miskin atau lebih dikenali oleh golongan comerciantes sebagai langkah untuk lambat bankrap atau tiada langsung istilah Bankrap didalam kamus hidup anda sebagai seorang comerciantes yang berjaya. Sebagai salah satu contoh disini, sekiranya anda memasang alvo untuk comprar tetapi harga mercado telah melawan comprar comprar anda, ini bermakna akaun anda mengalami rugi dan sekiranya anda menggunakan modal yang banyak hanya sekadar mengejar keuntungan bermakna anda akan perda modal kerana akaun anda tidak dapat bertahan sementara Menuggu peluang reversal ataumarket berpatah balik. ini selalu terjadi harus diingat perkara yang penting ini. Mercado bererti pasaran. disini ingin saya ingatkan kepada sahabat-sahabat comerciante saya. setiap orang yang berniaga apa yang diinginkan sudah pasti mengaut keuntungan semaksimum yang mungkin. tetapi mercado do didalam forex, hanya yang meletakkan alvo untung dan tahap kerugian yang sanggup dihadapi sahaja yang boleh berjaya Mengaut keuntungan disini. Saya adalah comerciante baru didalam dunia forex. masih banyak rahsia untuk menjana keuntungan yang saya masih belum dapat ketahui lagi. cuma saya berharap disini ágar ada pihak yang dapat berkongsi maklumat dan teknik - teknik untuk berjaya didalam forex bersama dengan saya. saya akan dedahkan semua kefahaman Saya didalam artikel ini tentang forex yang saya tahu. Keuntungan saya tidak lah sebesar mana. sekadar cukup untuk bertahan sahaja. Dan saya harap akan ada tunjuk entre em contato com comerciantes-comerciantes yang lain. Kebiasaannya bagi teknik satu, saya membiasakan diri dengan melihat time frame 30minit. bagi teknik 30minit saya pasti akan menggunakan software vencedor solução 9.4.3 tendência 1 atau pontuação tendência wave. trend 1 biasasnya anda boleh lihat melalui candelabros dan juga kawasan-kawasan vender atau comprar Área yang memang disediakan setiap hari. anda juga boleh menggabungkan teknik ini dengan wave. Yang mana bila sampai masa yang sesuai untuk comprar atau vender, software ini akan mengeluarkan sinal atau locend mengikut harga yang dirasakan sesuai oleh sistem ini. dan mengikut pengalaman saya, sistem ini boleh membantu anda berjaya. Anda harus cuba dan kaji sendiri. membantu 30. Bagi teknik yang kedua, alhamdulillah, saya dah melaluinya. dan saya rasa teknik ini juga memang membantu dan prestasi kebersanan juga tinggi. saya akan gunakan frame de tempo 1jam sahaja. kerana tempoh 1jam memang sesuai dengan indikator Ni. Anda cuma perlu meletakkan indikator moving avarange 30 moving avarange 3. bagi akaun saya, saya meletakkan MA30 dengan warna biru, manakala bagi MA3 saya gunakan warna merah dan cuma gunakan linha gráfico sahaja. untuk mengetahui kemana pergerakan harga disini. anda harus memastikan dahulu MA merah Berada dimana. adakah dibawah MA biru. sekiranya MA merah berada dibawah MA biru, anda harus menuggu MA merah bersilang dengan MA biru. sekiranya merah bersilang dengan biru, kuat untuk buy. disini anda boleh lihat MA merah berada diatas MA biru. Lihat sejarah yang lepas indikator ini. kemudian kaji adakah ianya sesuai dengan cara anda. bagi saya ini adalah satu masa bônus untuk mungutip pontos sekurang - kurangnya 30-50 pips. insyallah. membantu 30. teknik ini memang banyak kalau nak diikutkan. yaitu berpandukan diariamente Previsão atau análise tecnológica. banyak yang saya gunakan tapi memanjang tak betul sampai putus asa saya dibuatnya. sehingga pada 1 hari saya bookmark kat pc saya sampai 9 jenis site yang kononya membaca graf dan membuat andaian yang tepat. tapi apa yang terjadi. loss-loss - loss. bukan kecik-kecik anak yang loss. Pernah mencecah satu akaun dalam masa sehari 36 dolar. bayangkan dalam nilai malaysia RM $ 105.00 sEHARI. Bagi orang susah macam saya nie memang besarlah lah nilai nya. sehinggalah saya terbaca previsão diária yang satu dua lagi nie. Saya kaji dalam masa beberapa hari. dan hasilnya alhamdulillah nampak macam berpotensi untuk membantu. Contoh 1: website ibtimesforex 19032010 Gama de negociação: 1.3635 - 1.3575 Tendência: Venda para baixo em 1.3625 SL 1.3655 TP 1.3585. Jumlah lucro 40pips. 19032010 Faixa de negociação: 1.3635 -1.3535 Tendência: Venda para baixo em 1.3625 SL 1.3657 TP 1.3548 Jumlah lucro 50pips ke atas. Selepas membuat kajian ke atas kesemuanya, saya dapat merasakan potensi keuntungan. Hasil dari gabungan teknik 1:30 teknik 2:30 teknik 3:40. Rezeki menyebelahi saya. anda chatice harus mencuba teknik-teknik ini. pasanglah 1 akaun dengan jumlah 0.50 dolar untuk 30 pips. dan akhirnya profit. jumlah lucro anda ialah 15usd x rm3.5 rm52.50 sehari. ok lah sekurang-kurangnya anda bergaji. Tapi itu untuk kiraan 0.50 bagaimana pula jika 1 akaun jumlah yang dibuka ialah 10usd. Anda fikir dan kaji sebelum menceburi bidang forex yang penuh rahsia ini. wallahualam. tepuk dada tanya selera. gagal sakali tak bermakna kita akan gagal buat selama-lamanya. semoga berjaya dalam apa jua bidang anda. Apa yang penting anda harus belajar sabar disiplin. lucro. Salam sukses dan kejayaan dari saya. . (Novo comerciante). Sekiranya anda mempunyai cara lain saya amat berbesar hati sekiranya dapat anda kongsikan bersama saya. ini alamat e-mail saya: roszailangmail (c) dilarang mengubahsuai isi kandungan didalam artikel ini untuk apa segala jenis tujuan sekali pun. BERJAYA DALAM TRADING FOREX 8220 Bismillahirrahmaanirrahiim 8220 SULITNYA MENGENDALIKAN DIRI (Renungan Korelasi Antara Perang Badar dan Trading Forex) Tulisan tangan renungan subuh Dalam usia saya yang tidak muda lagi, berangkat dan beranjak menjelang senja, pengalaman escondido ini yang paling susah dan paling merepotkan adalah 8220 mengendalikan diri8221, mengendalikan nafsu dan membatasi keinginan, Mengapa keinginan perlu dibatasi Pada tulisan tulisan dibawah ini saya mengajak anda merenung, mencari dan berusaha menemukan jawabannya dari kehidupan dan keseharian terkait dengan profesi saya sebagai comerciante forex online. Banyak pelajaran dan pengetahuan yang kita temukan dari bahan bacan dan sumber informasi lainnya bahwa lantaran tidak dapat mengendalikan diri, sesuatu yang sudah didepan gerbang kesuksesan menjadi hancur berantakan, hilang tak berbekas bahkan melenyapkan semua harapan yang pernah dibangun. Sejarah mencatat betapa dari hal sekecil mungkin dapat meruntuhkan impian besar dan cita-cita terbaik seseorang dalam hidupnya. Benarlah apa yang disabdakan Nabi SAW dalam hadis riwayat makna ketika beliau baru saja kembali dari perang di Lembah Badar yang merupakan peperangan terbesar dalam sejarah permulaan penyiaran agama islam juga terjadi dibulan rahmadhan di suhu udara iklim padang pasir yang teramat panas dijajirah arabe pada masa itu: 8220 Kita baru saja kembali dari jihad kecil menuju jihad besar 8220 Ketika ditanyakan, 8220 mengapa jihad kecil wahai Rasululah Lalu apa jihad besar itu 8220 Beliau menjawab 8220 Jidah yang terbesar adalah mengendalikan diri dan jiwa dan nafsu 8220. Kenyataan hidup mengajarkan betapa mengendalikan diri dan jiwa itu Amat berat dalam kehidupan ini, bagi saya lebih terasa berat lagi ketika kita mengendalikan diri dan nafsu saat melakukan trading valuta asing (forex), Memang betapa trading forex merupakan potensi renda yang amat besar apalagi dibantu dengan kecangihan teknologi saat ini, seorang petani di desa semacam Saya ini, sambil bersandar di dangu bisa melepas lelah s Eraya mengamati gerakan harga mata uang di lantai forex Tóquio, Hongkong dan Negara-negara kawasan Ásia lainnya, yang tentu saja dibarengi dengan melakukan transaksi valuta asing guna mendapatkan renda tambahan yang kadang sekali transaksi mendapatkan renda yang lebih besar dari penjualan sekebun daun selada yang saya tanam Di kebun saya. Namun kemudahan ini terkadang menjadi boomerang yang dapat melenyapkan segalanya dalam sekejap, sekali lagi disinilah peranan nafsu serakah yang bermain dengan gagah membentuk lingkaran setan, memanggil manggil dengan rayuan yang memabukan dan pada akhirnya mencampakkan kita dilorong kemusnahan dan penderitaan berkepanjangan. Mengapa nafsu mengapa keinginan perlu dikendalikan. Dalam kasus ini dialah penyebab utama mengapa orang yang telah mendapat keuntungan sangat besar dalam trading forex tiba-tiba mengalami kerugian bahkan kebangkrutan. Mengapa. Karena mereka telah dikawal oleh desakan nafsu yang tiada rasional. Meletakan harapan yang terlalu tinggi untuk dijangkau, karena sifat nafsu yang tiada bersyukur dan terukur mendorong keinginan mendapatkan yang lebih besar Wal hal, keuntungan yang telah diperoleh menjadi lenyap dalam sekejap. Sifat ini boleh disamakan dengan ketamakan laksana kisah seekor anjing yang menggonggong sekerat daging yang membuang apa yang dimilikinya karena melihat bayang baying dirinya ditepi sungai akhirnya apa yang dimilikinya hilang karena mengejar baying-bayang semu. Di dalam ValasForex Mental adalah No. 1. pengetahuan mengenai Teknikal ou Fundamen hanyalah sebagai pelengkap saja. Karena walaupun kita sudah memiliki kemampuan untuk menganalisa pasar, tetap sajalah Mental kita yang akan berbicara, sejauh mana kita bisa konsisten dan percaya dg sistem kita sendiri (TrustTheSistem). Contoh: Kita sudah memiliki analisa bahwa passar akan naik sampai nível sekian, maka kita akan posição aberta (buysell) dan set Target Profit pada level tsb. Katakan kita transaksi GBPUSD. Kita sudah mengambil keputusan untuk mengambil posisi Comprar GBPUSD 1.8500 TP 1.8525. Pada saat pasar benar2 naik hingga 1.8520, hati2 biasanya mental mulai diganggu oleh hawa nafsu ingin mendapatkan ponto lebih besar, kemudian kita terpengaruh dan akhirnya merubah TP kita di nível 1.8530. Memang benar hanya selisih 5 pontos, tapi ingat mencari 1 ponto saja di Forex itu tidak semudah perkiraan kita, klo memang ada yang mampu lucro walau hanya 1 pips hari dan itu pasti, bisa di pastikan dia seorang Dewa dan pastilah sangat kaya raya karena walau hanya 1 pip tetapi jika menggunakan dana yang besar maka hasilnya juga besar. Ex: Jika kita melihat dari sisi nya maka 10 Pips 1 Lote 1 Pips 10 Lote Nah ini kadang yang menjadi boomerang bagi kebanyakan newbie yang tidak menggunankan Gestão de Riscos. Memaksakan diri masuk pasar dengan Dana besar berfikir dg principal 1 lote 10 pips saja sudah mendapatkan 100 harinya tetapi tidak memikirkan bahwa tidak selamanya prediksi kita sesuai dengan kenyataan, sebaliknya klo kita kalah 10 Pips juga setara dengan perda 100. Begitulah nafsu menghancurkan segalanya dalam forex lebih - lebih dalam kehidupan, persahabatan, cinta, kepercayaan dan amatan rakyat pada Negara dan pemerintah sering dikorbankan karena nafsu yang serakah yang dikawal belitano iblis ibllis durjana. Bagi saya sesungguhnya bukan pendidikan yang setinggi langit, bukan kekayaan yang meliputi bumi dan langit, bukan nama dangelar panjang yang mengangkat derajat ocultar manuscrito didunia dan akhirat tetapi marilah kita renungkan apa yang dikatakan al Quran saat mengulangi perkataan iblis dikala bersumpah didepan Tuhan: 8220sunggu akan Aku goda sampai terjerumus dalam neraka terdalam semua hamba-hambamu kecuali orang-orang yang ikhlas 8220 Ihkhlas memberi, Ikhlas menerima dan ikhlas bersyukur terhadap apa yang ada adalah kunci membangun peradaban, danpendidikan dan ekonomi dunia yang cepat dan bermartabat. Memang apa yang saya sampaikan ini tidaklah mudah untuk diterapkan Tapi Insya Allah semua ada hasilnya kalau kita mau berusaha dan berdoa8221 Mari membangun kehidupan yang lebih beradab dan bermartabat dengan trading valuta asing, mulakan trading anda como apenas 1. TIPS TRADING UTAMA Dalam tulisan ini kami akan Membro da dupla da Índia: 1. Mengubah los menjadi lucro 2. Mengapa Lucerna menjadi los (sudah saya sampaikan diatas berbarengan dengan artikel tadi) METODE MENGUBAH LOS MENJADI LUCRO Dalam tulisan ini, kami akan menjelaskan bagaimana mengubah perda lucro menjadi, kami jelaskan ini berdasarkan Kisah pengalaman yang pernah kami temui dalam trading forex on-line. Penggunaan traling Stop Trailing Stop yaitu suatu fasilitas yang dimana berguna untuk melindungi lucro anda dari kerugian dengan cara menaikkan stop-lossnya setahap demi setahap secara otomatis. Contoh. Anda melakukan ordem aberta COMPRAR di GBPUSD pada harga 1.8500 dan kemudian harga bergerak naik hingga ke 1.8530, tetapi belum anda close karena anda ingin mendapatkan lucro lebih maximal lagi, sehingga untuk melindungi agar lucro anda tersebut tidak berbalik menjadi perda atau negatif maka anda bisa men - Set perintah Trailing Stop ini, misalkan anda set Trailing Stopnya dengan 20 pips, maka berarti stop loss anda akan diatur di jarak 20 pips dari correndo yang sedang berjalan dan akan naik bertahap sesuai dengan lucro anda, yaitu kalau dalam contoh ini di angka 1.8510 (1.8530 8211 20 pips), dan jika harga masih bergerak naik ke arah 1.8570 maka stop-loss anda akan naik juga ke 1.8550 (1.8570 8211 20 pips), sehingga ketika harga dari 1.8570 tersebut berbalik turun maka stop loss anda tidak akan ikut turun, dan kemudian Jika turun terus dan menyentuh ke 1.8550 maka posisi anda akan diclose otomatis dengan hasil lucro 50 pips (1.8550 8211 1.8500). Jadi dengan Trailing Stop maka lucro anda bisa lebih maximal tanpa anda harus kuatir berbalik menjadi perda. CARA MENGGUNAKAN TRAILING STOP Untuk memulai menggunakan trailing stop, klik kanan pada 8220 stoplos 8220 di meta trader anga, pilih trailing stop, pilih 15, maka setiap kenaikan 15 ponto, trailing stop akan berlaku. HAL YANG AMAT PENTING Menurut pengamatan kami Parada final ini hanya berlaku efektif dan terdapat pada corretor yang plataforma menggunakan META TRADER 4. karena keunggulan penggunan meta 4 inilah maka sebaiknya jika kita melakukan trading, lakukanlah pada corretor yang menggunakan terminal plataforma dengan Meta4. Namun sayangnya, corretor yang menggunakan plataforma meta4 ini umumnya mengharuskan deposite yang cukup mahal, tetapi berita gembiranya adalah, saat ini telah tersedia corretor yang menggunakan meta 4 namun deposite hanya 1, silahkan MENDAFTAR dengan mengklik banner di bawah ini 1. Trading plataforma menggunakan METATRADER 2 . Deposite dimulai HANYA 1 saja 3. Deposite Menggunakan E ouro, Webmoney, transferência bancária 4. Tidak ada komisi 8220trading8221 5. Trading boleh menggunakan PDA 6. Distribuir bidask yang tetap tidak berubah 7. Execução instantânea, Tidak ada atraso 8. Suporte dalam bahasa Melayu 9. Pelbagai jenis akaun untuk dipilih 10. Pelbagai jenis mata uang LF forex meyediakan bagi para tradernya trading terminal berupa Plataforma yang sudah sangat terkenal yaitu MetaTrader Tanpa komisi trading, SPREAD TETAP pada BIDASK, execução de ordens instantâneas, ECN TRADING (NON DEALING DESK) Jenis conta dan pasangan mata uang yang beragam, TIDAK DIPERLUKAN SCAN KTP, SIM, TAGIHAN TELEPON ATAU DOKUMEN LAINNYA, d Depósito de retirada de transferência de menggunakan ampe-gold. MULAKAN TRADING ANDA HANYA DENGAN 1 Sertailah komunitas Tradutor de Forex yang sangat berpengalaman Belajar bagaimana plataforma de menggunakan MetaTrader 4

No comments:

Post a Comment